به رسم ادب، همه جا رخصت
به رسم ادب، همه جا رخصت

به رسم ادب، همه جا رخصت

.

زورخانه حیدرکرار(ع) مهردشت باشگاه فرهنگی برتر استان یزد شد

جشن بزرگ جوان آسمانی با حضور معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار یزد برگزار و از جوانان برتر در زمینه های مختلف ، مدیران جوان باور و جوان یاور و نفرات برتر در حوزه فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

این جشن شنبه شب 30 خرداد ماه با حضور محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، فخرالسادات خامسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، ابوالفضل کارگر معاونت توسعه ورزش و طوبی مازارزاده معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل در سالن همایش های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

در این مراسم از جوانان برتر در زمینه های مختلف ، سمن های برتر که در هفته جوان فعالیت های خوب و چشمگیری داشته اند و تیم های برتر مسابقات فوتسال جام جوان تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم زورخانه حیدرکرار(ع) مهردشت به عنوان باشگاه فرهنگی برتر استان یزد برگزیده شد و از زحمات آقای سیدحسین حسینی دوست رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن به اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل شد.

همچنین در ادامه این مراسم مدیران کل کمیته امداد امام خمینی (ره) ، جمعیت هلال احمر استان ، ثبت احوال ، حفاظت محیط زیست ، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق و پیشگامان کویر یزد به عنوان مدیران جوان باور و جوان یاور معرفی و تجلیل شدند.


http://yazdsport.ir/old/uploaded_files/PictorialReport_files/IMG_5063.jpg

http://s3.picofile.com/file/8195041784/IMG_20150621_WA0010.jpg

http://s6.picofile.com/file/8195041742/IMG_20150621_WA0000.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
رضائیان شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:52 ق.ظ

زیارت قبول باشه ان شاالله
شما عکاس حرفه ایی با خودتون برده بودید کربلا ؟؟؟؟ چون واقعا عکس هایی که گرفته شده بینظیره....

سلام ... عکسها با گوشی معمولی گرفته شده

قدیریان شنبه 6 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام و درودبرشما

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:37 ب.ظ

دوست عزیز ,جناب اقای حسینی با سلام و عرض ادب و احترام صمیمانه و خالصانه از شما بزگوار که در راه اشاعه این ورزش با تمام وجود قدم برداشته اید واقعا سپاسگذار و متشکرم . امیدوارم همیشه چه در زندگی حرفه ای و چه در زندگی شخصی موفق و پیروز باشید و همیشه ایام بکامتون باشه با تقدیم و احترام(سرداری زارچ)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد