به رسم ادب، همه جا رخصت
به رسم ادب، همه جا رخصت

به رسم ادب، همه جا رخصت

.

برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان در زورخانه

کانون بسیج ورزشکاران با همکاری هیأت پهلوانی و زورخانه ای مهردشت شب گذشته و با حضور اهالی ورزش و مردم خوب مهردشت مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا را در زورخانه حیدر کرار(ع) مهردشت برگزار نمود. در این مراسم ابتدا حجت الاسلام زهراپور سخنرانی کرد و پس از آن مداح اهلبیت کربلایی مجتبی اکرمی به روضه خوانی و مداحی پرداخت.








مراسم عزاداری شب های محرم در زورخانه حیدر کرار (ع)

مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از هفته گذشته همزمان با آغاز ماه محرم در زورخانه حیدر کرار (ع) مهردشت آغاز شده است.
در این مدت ورزشکاران زورخانه حیدر کرار(ع) پذیرای هیات های مذهبی جان نثاران امام علی(ع)،جان نثاران حضرت ابوالفضل(ع)،علویون،جان نثاران حضرت قاسم(ع) و محبین حضرت رقیه(س) بوده اند.
این مراسم ها با سخنرانی حجت الاسلام زهراپور و مداحی مداحان اهل بیت و زنجیر زنی و سینه زنی و و با حضور عموم مردم و مسئولین مختلف شهرستان و بخش بهمن (آقای قاسمی رئیس اداره ورزش و جوان،رئیس موسسه ثامن الحجج(ع)،آقایان ربانی و مرادی اعضا شورای اسلامی ابرکوه و مهردشت،سرگرد فاتحی فرمانده گردان امام حسین (ع) و ... ) همراه است.
مراسم امشب نیز با همکاری کانون بسیج ورزشکاران شهرستان در زورخانه می باشد.از تمامی دلسوختگان حضرت جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آید. 








استقبال از محرم در زورخانه

مراسم استقبال از محرم شب گذشته با حضور هیأت جان نثاران امام علی(ع) شهر مهردشت در زورخانه حیدر کرار (ع) بخش بهمن برگزار گردید.این مراسم با سخنرانی حجه الاسلام فصیحی،مراسم زنجیر زنی ،مداحی و سینه زنی همراه بود و در پایان ورزشکاران زورخانه به ورزش زورخانه ای پرداختند. این مراسم با حضور آقای قاسمی رئیس اداره ورزش و جوانان و سرگرد فاتحی فرمانده گردان امام حسین (ع) و مردم حسینی شهر مهردشت برگزار گردید.







http://iranfars.ir/upload/group/4/0.281760001291545271_cab37ba9-3a5c-4ec2-9133-98f03b05f663.jpg

فدای صداقت اون بی سوادی که وقتی ازش پرسیدند عشق چند حرفه؟
گفت:چهار حرفه!
همه بهش خندیدن
اما زیر لب زمزمه میکرد:
حسین...

آغاز محرم و ایام سوگواری حسینی تسلیت باد

***

محرم از راه رسید...

چقدر .....؟؟؟

آماده ی عاشورا شده ای؟

آماده ی همدردی با زینب شده ای؟

آماده ی رزم همراه علی اکبر شده ای؟

آماده ی رزم همراه قاسم شده ای؟

آماده ی سقایی کمک سقا شده ای؟

و  چقدر آماده ی ملاقات با خدا شده ای؟؟؟ 

اولین حضور تیم زورخانه ای بخش بهمن در المپیاد ورزشی دارالعباده

در اولین حضور تیم زورخانه ای بخش بهمن در مسابقات رسمی در سطح استان، تیم زورخانه ای حیدر کرار(ع) در رده نوجوانان به مسابقات المپیاد دارالعباده در شهرستان اردکان اعزام گردید که  ماحصل این حضور کسب یک مدال طلا در رشته کباده، دو مدال نقره در رشته های مرشدی و میانداری انفرادی،8 برنز در رشته های تیمی زورخانه ای و کشتی پهلوانی و چهار مقام چهارمی در رشته های چرخ تیز و چمنی،سنگ و میل بازی بود و تیم 6 نفره زورخانه ای بخش بهمن نیز در این دوره از مسابقات به مقام سومی دست یافت.
همچنین در این دوره از مسابقات ورزشکاران هیات پهلوانی ابرکوه نیز در رشته کشتی پهلوانی در وزن های 62 و 70 کیلوگرم به دو مدال نقره دست یافتند.