به رسم ادب، همه جا رخصت
به رسم ادب، همه جا رخصت

به رسم ادب، همه جا رخصت

.

میلاد نور مبارکباد


http://www.smsiha.net/wp-content/uploads/smsiha.net-imam-hadi.jpg

امام هادی علیه السلام :

” هرکس بذر خوبی بکارد، شادمانی درو می کند.”


میلاد امام پاکی و روشنایی، ستاره‏ ی راهنمای بشریت، گنجینه‏ ی ارزشمند کرامت، قله‏ ی بلند فضیلت، گلبرگ درخت رحمت، برگزیده‏ ی خداوند سرمد، حضرت امام هادی علیه‏ السلام تهنیت باد

برگزاری مراسم ها و جشن های زورخانه ای در دهه ولایت و هفته تربیت بدنی

چهارشنبه بیست و چهارم مهرماه ساعت 11 صبح به مناسبت آغاز دهه ولایت و امامت و همچنین آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش مراسم ورزش زورخانه ای با حضور ورزشکاران زورخانه امام حسین(ع) یزد و با هنرنمایی مرشد علی حسین زاده قهرمان مسابقات جوانان کشور در زورخانه حیدر کرار مهردشت برگزار گردید که در پایان هیات پهلوانی و زورخانه ای مهردشت با اهدای هدایایی از حضور آنان قدردانی نمود.

همچنین به همین مناسبت ها در روز پنجشنبه بیست و پنجم مهرماه نیز مراسم جشن با شکوه زورخانه ای با حضور ورزشکارانی از شهرستان یزد و وزشکاران بخش بهمن و با هنرنمایی مرشد این تیم آقای سعید زارع و میانداری آقای رضا سالاری مربی تیم یزد در محل زورخانه حیدر کرار برگزار گردید. در این مراسم تنی چند از مسئولین ابرکوه و بخش بهمن از جمله شهردار،بخشدار،شورای شهر،مسئول شورای هیئات مذهبی شهرستان،فرماندهی نیروی انتظامی،ریاست محترم اداره ورزش و جوانان ،مسئول مجامع امور صنفی و همچنین مردم خوب مهردشت نیز حضور داشتند.







تمرینات آماده سازی ورزشکاران زورخانه حیدر کرار برای المپیاد

صبح روز جمعه نوزدهم مهرماه مربی تیم زورخانه ای استان یزد آقای رضا سالاری به همراه مرشد تیم یزد آقای سعید زارع در محل زورخانه حیدر کرار(ع) حضور یافته و ضمن تمرین ورزشکاران بخش بهمن جهت مسابقات المپیاد ورزشی دارالعباده، به ورزش زورخانه ای نیز پرداختند.
 
http://s1.picofile.com/file/7969581284/11.jpg

http://s1.picofile.com/file/7969581505/11_1_.jpg

درگذشت کهن کسوت ورزش باستانی استان

کهن کسوت ورزش باستانی سید ابوالقاسم طباطبایی (یکتا) دار فانی را وداع گفت.وی متولد سال 1314 و شروع ورزش باستانی ایشان از سال 1324 در زورخانه تختی یزد می باشد.

هیأت پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن فقدان این گرانقدر را به جامعه ورزش تسلیت عرض مینماید.


http://zoorkhanehyazd.com/images/bita/yakti/dsc09761.jpg

سالروز ازدواج حضرت علی ع و حضرت فاطمه س و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

دوشنبه شب پانزدهم مهرماه به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) مقس ترین پیوند هستی و همچنین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، مراسم زورخانه ای در زورخانه حیدر کرار(ع) مهردشت و با هنرنمایی مرشد نونهال آقای محمدجواد حیدری پور برگزار گردید.



تیم مرشدان استان در مسابقات کشوری

تیم مرشدان استان یزد با چهار مرشد در رده های سنی خردسالان،نونهالان،نوجوانان و جوانان در مسابقات قهرمانی کشور در سبزوار شرکت کرد. در این مسابقات علی حسین زاده در رده سنی جوانان به مقام قهرمانی و آقای محمد جواد حیدری پور در رده سنی نونهالان به مقام پنجمی کشور دست یافتند. این تیم به سرپرستی آقای سیدحسین حسینی دوست رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن به این مسابقات اعزام گردید.




گرامیداشت هفته دفاع مقدس در زورخانه

شب گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس ورزشکاران زورخانه حیدر کرار (ع) مهردشت با هنرنمایی و نوای گرم مرشد نعمت اللهی از شهرستان آباده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت دفاع مقدس به ورزش زورخانه ای پرداختند.همچنین ورزشکاران این زورخانه در رژه هفته دفاع مقدس همراه با دیگر مردم و ورزشکاران در میدان امام حسین (ع) شهرستان حضور یافتند.