به رسم ادب، همه جا رخصت
به رسم ادب، همه جا رخصت

به رسم ادب، همه جا رخصت

.

حضور ورزشکاران زورخانه حیدر کرار در راهپیمایی روز قدس

روز پنجشنبه دهم مردادماه ورزشکاران زورخانه حیدر کرار (ع) بخش بهمن با حضور در زورخانه ضمن محکومیت صهیونیسم به ورزش زورخانه ای پرداختند و در روز جمعه همراه با دیگر مردم و ورزشکاران با شرکت در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان مستکبران جهانی زدند.




مراسم شام شهادت حضرت علی(ع) در زورخانه

سه شنبه شب هشتم مرداد ماه بمناسبت شهادت حضرت علی علیه السلام مراسم سخنرانی،سینه زنی و قرائت قران با حضور ورزشکاران در زورخانه حیدر کرار(ع) بخش بهمن برگزار گردید.





شهادت حضرت علی ع تسلیت باد

http://s4.picofile.com/file/7868664515/262.jpg


امشب، شب ناله در فراق پدری مهربان است که غیر از چاه و نخل و ماه، کسی گریه‏اش را ندیده بود. پدری دل‏سوز که با آه همه کودکان یتیم، شریک بود و غصه‏ های همه را بر جان خود هموار می‏کرد، ولی کسی از غربت او و دردهای دلش، با خاری در چشم و استخوانی در گلو، خبر نداشت.


شهادت مولای متقیان، امیرمومنان حضرت علی(ع) تسلیت باد

مراسم ضیافت افطاری ایتام در زورخانه حیدر کرار (ع)

شب گذشته به مناسبت هفته اکرام ایتام،مراسم ضیافت افطاری ایتام در زورخانه حیدر کرار (ع) بخش بهمن برگزار گردید.در این ضیافت همچنین ورزشکاران زورخانه و تنی چند از مسئولین شهرستان و بخش بهمن حضور داشتند.این مراسم به همت هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن برگزار گردید.


مولودی خوانی شام میلاد امام حسن مجتبی ع

شب گذشته و در شام میلاد امام حسن مجتبی (ع) مراسم ورزش زورخانه ای و مولودی خوانی توسط آقای جواد زاده عباسی در مدح امام حسن (ع) زینت بخش مراسم گردید.در این شب همچنین روحانی عزیز آقای خانی با حضور در گود زورخانه حیدر کرار(ع) به انجام ورزش زورخانه ای پرداخت.




در روز سه شنبه یکم مردادماه مراسم جشن و ورزش زورخانه ای بمناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) در محل زورخانه حیدر کرار(ع) برگزار گردید.در پایان این مراسم از چهار ورزشکار برگزیده مسابقات قرائت قرآن با اهدا لوح و جوایزی از طرف بسیج ورزشکاران سپاه الغدیر استان یزد تقدیر و تشکر بعمل آمد.