به رسم ادب، همه جا رخصت
به رسم ادب، همه جا رخصت

به رسم ادب، همه جا رخصت

.

برگزاری جلسه قرائت قران و ورزش زورخانه ای در ماه رمضان

در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 9:30 ورزشکاران روزخانه حیدر کرار (ع) با حضور در آن محل ضمن قرائت یک جزء قران کریم و تفسیر توسط روحانی محترم آقای خانی، به اجرای مراسم زورخانه ای نیز می پردازند.
آقای حسینی دوست رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن با اعلام این خبر افزود:ماه مبارک رمضان، ماه خیر و برکت ، ماه انسان ساز و ماه نزول برکات است که هرچه انسان کامل تر باشد از فواید این ماه بیشتر بهره می‌برد.

"ورزش" که همواره برای سلامتی جسم و روح به آن سفارش شده است ، در این ماه جلوه پررنگ تری یافته و می‌تواند نقش خود دراین مهم را بهتر و بیشتر ایفا کند.
"ورزش" نه تنها با "روزه" منافاتی ندارد بلکه اگر به‌ صورت صحیح و اصولی انجام شود، باعث آرامش و کاهش استرس ورزشکاران می‌شود واستقامت فکری و صبر آنان را تقویت می‌کند.




جلسه هم اندیشی برگزاری جلسات قران

روز سه شنبه هجدهم تیرماه جلسه هم اندیشی جهت برگزاری جلسات قرائت و تفسیر قرآن و همچنین اجرای ورزش زورخانه ای در ایام ماه مبارک رمضان، برگزار گردید.در پایان نیز زورخانه حیدر کرار(ع) جهت استقبال از این ماه مبارک توسط ورزشکاران غباروبی گردید.


http://s2.picofile.com/file/7840836876/DSC06980.jpg

ماه مبارک رمضان

شهر رمضان الذی انزل فیه القرآن
(ماه مبارک رمضان، ماه دوری از گناهان، ماه بندگی مبارکتان باد.)

جلسه هم اندیشی در زورخانه حیدر کرار

سه شنبه شب مورخ 92/04/04 جلسه هم اندیشی با حضور ورزشکاران و اعضای هیات پیرامون مراسم های برگزار شده اعیاد شعانیه و همچنین مسائل زورخانه ای بحث و تبادل نظر گردید.در پایان نیز به 12 نفر از ورزشکاران که در سال تحصیلی 91-92 معدل 18 به بالا را کسب و کارنامه خود را به دفتر هیات ارائه کرده بودند جوایزی اهدا گردید.

http://s3.picofile.com/file/7820372896/DSC06956.jpg

نیمه شعبان و ترویج فرهنگ پهلوانی

در روزهای یکشنبه و دوشنبه دوم و سوم تیرماه به مناسبت نیمه شعبان ورزشکاران زورخانه حیدر کرار(ع) بخش بهمن با حضور در نقاط مختلف شهرستان از جمله:پارک مهردشت،حسینیه نصرت آباد،امامزادگان مهردشت و مجموعه ورزشی گلکاران به اجرای ورزش زورخانه ای پرداختند و ضمن ترویج فرهنگ پهلوانی،شور و هیجانی خاصی به جشن های نیمه شعبان دادند.ضمناً در این جشنها از ورزشکاران این زورخانه هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.







مراسم جشن نیمه شعبان در زورخانه حیدر کرار

شنبه شب اول تیرماه مراسم ورزش زورخانه ای و جشن با شکوهی بمناسبت نیمه شعبان در محل زورخانه حیدر کرار مهردشت برگزار گردید.این مراسم با مرشدی و نوای گرم مرشد محمدرضا نعمت اللهی و آواز خوانی و مولودی خوانی آقایان حاج سید مصطفی حسینی دوست و میثم صفائیان و با استقبال خوب مردم مهردشت همراه بود.
در پایان این مراسم نیز به 40 نفر از نفرات برتر مسابقات قرائت قران و چرخ زورخانه ای جوایزی اهدا گردید.





مسابقه قرائت قران در زورخانه حیدر کرار

جمعه سی و یک خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء مسابقه قرائت قران در تمام رده های سنی در محل زورخانه حیدر کرار(ع) و با همکاری کانون بسیج ورزشکاران شهرستان برگزار گردید که نفرات برگزیده به شرح زیر می باشد:
سید مهدی سلیمانی
حسین غلامزاده
علی عباس زاده
سجاد غلامزاده

برگزاری مسابقات چرخ زورخانه ای

جمعه سی و یکم خردادماه مسابقه چرخ زورخانه ای در تمام رده های سنی در محل زورخانه حیدر کرار مهردشت برگزار گردید و نفرات برتر به شرح زیر معرفی شدند:
در رده خردسالان:احسان فلاح
در رده نونهالان: سیدمهدی سلیمانی
در رده نوجوانان:محمدجواد همت
در رده جوانان:نجاتعلی براتی
در رده سنی بزرگسالان20 تا 30 سال:امیرحسین محمدی



ورزشکاران زورخانه اباصالح المهدی اقلید در مهردشت

پنجشنبه سی خردادماه به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان ورزشکاران زورخانه اباصالح المهدی(عج) شهرستان اقلید به دعوت هیات پهلوانی و زورخانه بخش بهمن در زورخانه حیدر کرار حضور یافته و به اجرای مراسم زورخانه ای پرداختند.این مراسم با همکاری حلقه های طیبه صالحین کانون بسیج ورزشکاران شهرستان برگزار گردید.



غبار روبی گلزار شهدا توسط ورزشکاران زورخانه

پنجشنبه سی خرداد ورزشکاران و اعضاء حلقه طیبه صالحین زورخانه حیدر کرار بخش بهمن  با حضور در گلزار شهدای شهر مهردشت ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ آن بزرگواران به غباروربی قبور شهدا پرداختند.