به رسم ادب، همه جا رخصت
به رسم ادب، همه جا رخصت

به رسم ادب، همه جا رخصت

.

دیدار اعضا هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن با امام جمعه شهرستان

روز گذشته اعضاء هیات پهلوانی و زورخانه ای بخش بهمن همگام با دیگر هیات ها به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند و ضمن عرض تبریک به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گزارشی از برنامه ها و افتخارات این هیات را به سمع و نظر ایشان رساندند.

در این دیدار همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام ، رئیس و دبیر هیات سوارکاری ، رئیس هیات کاراته ، نماینده هیات روستایی و عشایری بخش مرکزی، رئیس هیأت بوکس، دبیر هیأت کونگ فو ، دبیر هیأت والیبال ، سرپرست گروه کوهنوردی شهاب ، مدیران باشگاههای بدنسازی جابر و ذوالفقار و تعدادی از مردان آهنین شهرستان حضور داشتند.

حجه الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان نیز ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و خوش آمدگویی به ورزشکاران، آنها را از خود دانستند و عنوان کردند: داشتن بیش 4500 نفر ورزشکار سازمان در سطح شهرستان نشانه علاقه ویژه مردم این شهر به ورزش است. ایشان از همت والای اداره ورزش و جوانان  و همچنین ورزشکاران شهرستان که با دست خالی و با کمترین بودجه چرخ ورزش را می چرخانند تقدیر و تشکر نمودند و از آنها خواستند تا تمام توان و کوشش خویش را تا رسیدن به قله های افتخار به کار گیرند.
ایشان همچنین با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران زورخانه ی حیدر کرار (ع)،هیات سوارکاری،هیات کونگ فو، تیم های فوتسال، مدال آوران بدنساز و پرورش اندام ، هیات بوکس و دیگر ورزش ها در سطح استان و کشور خواستار توجه بیشتر مسئولین به ورزش و امور مربوط به آن شدند.
در پایان نیز ورزشکاران مشکلات و خواسته های خود را با امام جمعه در میان گذاشتند و خواستار پیگیری ایشان در رابطه با حل برخی مشکلات موجود در امر ورزش شدند.

 






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد